Perttu Hy­vä­ri­sel­le en­sim­mäi­nen - Krista Pär­mä­kos­kel­le 13:s SM-kul­ta

Susanna Saapinki kismitti nelossija. ”En tiedä miten siinä niin kävi.” OH:n Joonas Sarkkinen miesten kisan 9:s.

Miesten 15 kilometrin Suomen mestaruudesta käytiin tiukka Vöyrillä kamppailu Perttu Hyvärisen ja Ristomatti Hakolan välillä.

Puolimatkassa Hyvärinen johti kymmenellä sekunnilla. Viimeisillä kilometreillä Hakola alkoi kutistaa etumatkaa, mutta takaa tullut Hyvärinen sai pidettyä pintansa.

Maalissa miesten ero oli 3,1 sekuntia Hyvärisen eduksi.

– On kiva hiihtää, kun on kunnossa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä