Pellon kunnanhallitus päätti, että vuoden 2026 osallistava budjetointi -määrärahat käytetään nuorten ja kuntalaisten kohtaamispaikan kunnostamiseen kyläkeskuksessa sekä Eeron puiston kunnostamiseen.
Puiston kunnostaminen sisältää myös valaistun "Pello-kuvausseinän" rakentamisen puistoon.
Osallistavaan budjetointiin on varattu yhteensä 20 000 euroa, josta 5 000 euroa menee kohtaamispaikkaan ja 15 000 euroa Eeron puistoon ja kuvausseinään.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut