Pellon Jyri Uu­si­ta­lo aivan kärjen tun­tu­mas­sa SM-eri­kois­pit­käl­lä

Miia Niittynen suunnisti naisten Suomen mestariksi.

Kauden viimeiset SM-mitalit jaettiin erikoispitkillä matkoilla suunnistettiin Pihkaniskojen upeissa ja hyväpohjaisissa Sipoonkorven maastoissa. Pääsarjat, miehet ja naiset sekä nuoret suunnistettiin yhteislähtökilpailuina hajontoineen.

Miesten kilpailussa rasteja oli 25 kilometrin matkalla lähes 40. Kilpailussa tahtia piti pitkään yllä Helsingin Suunnistajien Einari Heinaro, joka joutui lopussa kuitenkin taipumaan pronssille. Mestariksi rynnisti Tampereen Pyrinnön Anton Kuukka, ja vaikeasta edelliskaudesta kärsinyt Angelniemen Ankkurien Mikko Sirén iloitsi erityisen paljon hopeasta sekä paluusta mitalivauhtiin.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä