Pel­ko­sen­nie­mel­le va­li­taan uusi hy­vin­voin­ti­joh­ta­ja

Pelkosenniemen kunnanhallitus ehdottaa ensi torstaina kokoontuvalle valtuustolle uudeksi hyvinvointijohtajaksi Sirpa Koskenlainetta. Paikka avautui Paula Alatalon siirtyessä Kemijärvelle henkilöstöpäälliköksi joulukuun lopussa.

Määräaikaan mennessä hakijoita oli 15, joista haastatteluun kutsuttiin tammi-helmikuussa Koskenlaineen lisäksi Laura Lakso, Satu Piispanen ja Piia Vartio, joka veti hakemuksensa pois.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä