Pelkosenniemen kunnanhallitus ehdottaa ensi torstaina kokoontuvalle valtuustolle uudeksi hyvinvointijohtajaksi Sirpa Koskenlainetta. Paikka avautui Paula Alatalon siirtyessä Kemijärvelle henkilöstöpäälliköksi joulukuun lopussa.
Määräaikaan mennessä hakijoita oli 15, joista haastatteluun kutsuttiin tammi-helmikuussa Koskenlaineen lisäksi Laura Lakso, Satu Piispanen ja Piia Vartio, joka veti hakemuksensa pois.