Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Pal­ve­lut pe­laa­vat maas­sam­me

Sain ajanvarauskirjeen Länsi-Pohjan kirurgian vuodeosastolta, ilmoitettiin polvileikkuuseen tulosta. Pian miellyttävä sairaanhoitaja soitti minulle ja kävi läpi leikkaukseen liittyvät asiat. Lopuksi toivotti tervetulleeksi leikkaukseen. Olin otettu puhelusta.

Keskiviikkona saapui Menevän taksi pihalle kello 3.45. Tuli niin kuin oli sovittu. Matka meni todella rattoisasti, taksimies ei ollut mikään tuppisuu.

Pääsin sairaalaan sisälle leiko-yksikköön ja sain sairaalavaatteet päälle.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa