Päi­vä­kir­ja: Kes­ki-ikäi­syy­den tun­nis­taa siitä, että tekee mieli kahvia


Aamulla herään kummaan tunteeseen: tekee mieli kahvia.

Se on outoa, koska olen aina ollut vannoutunut teenjuoja. Kahvia olen hörppinyt hyvin satunnaisesti ja vain siksi, että se virkistää, kun iltapäivällä töissä oikein väsyttää.

Kahvi on minusta ollut jonkinlainen keski-ikäisyyden mittari. Että sitten, kun kaipaa kahvia eikä makeaa, on tullut vanhaksi.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä