Ossi Ki­vi­nie­mi on voit­to­put­kes­sa – nyt tärähti yk­kös­si­ja So­dan­ky­län ve­sic­ros­sis­sa

Ossi Kiviniemi on hallinnut tämän kesän vesicrossikisoja.
Ossi Kiviniemi on hallinnut tämän kesän vesicrossikisoja.
Kuva: Katja Palmqvist

Ylä-Lapin Moottorikelkkailijoita edustava rovaniemeläinen Ossi Kiviniemi on tämän kesän vesicrossikomeetta. Voittokulku jatkui Sodankylässä, jossa "Rossi-Ossi" kaasutteli open-luokan ykköseksi.

Ylä-Lapin Moottorikelkkailijoiden kaksoisvoiton varmisti Jan-Eerik Hakkarainen. Sodankyläläisyleisön riemuksi Aleksi Kosola sijoittui A-finaalissa kolmanneksi.

Kiviniemen kilvanajo on viime viikkoina loksahtanut kohdalleen.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä