Ossi Kiviniemi on hallinnut tämän kesän vesicrossikisoja.
Kuva: Katja Palmqvist
Ylä-Lapin Moottorikelkkailijoita edustava rovaniemeläinen Ossi Kiviniemi on tämän kesän vesicrossikomeetta. Voittokulku jatkui Sodankylässä, jossa "Rossi-Ossi" kaasutteli open-luokan ykköseksi.
Ylä-Lapin Moottorikelkkailijoiden kaksoisvoiton varmisti Jan-Eerik Hakkarainen. Sodankyläläisyleisön riemuksi Aleksi Kosola sijoittui A-finaalissa kolmanneksi.
Kiviniemen kilvanajo on viime viikkoina loksahtanut kohdalleen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut