OPP:n Anni Tapio polki SM-prons­sil­le

Maantiepyöräilyn Suomen mestaruuskilpailut jatkuivat lauantaina yhteislähtöisillä maantieajoilla. N18-sarjan 63 kilometrin linja-ajossa Ounaksen Pyörä-Poikien Anni Tapio ajoi jälleen mitalin.

Tällä kertaa kaulaan ripustettiin SM-pronssi. Tapio taisteli pronssista Emilia Holmilan kanssa vielä viimeisellä kierroksella, kunnes Holmila joutui keskeyttämään ja Tapio varmisti pronssin.

N-18 63 km (6 kierrosta): 1. Erika Ingves Idrottsklubben-32 1:47:24 2.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä