Viime päivät ovat olleet raskaita ja hämmentäviä. Minut on asetettu tilapäisen valiokunnan arvioitavaksi erottamista varten ilman, että minulle olisi esitetty yhtään konkreettista moitetta tai yksilöityä perustetta, joka täyttäisi kuntalain edellytykset.
Kohtelu tuntuu kohtuuttomalta ja suhteettomalta. Tilapäinen valiokunta on menettelynä raskain mahdollinen, ja tässä tilanteessa se tuntuu keinolta, jossa tykillä ammutaan kärpästä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut