Nuori pakeni po­lii­sia mopoksi muu­te­tul­la pol­ku­pyö­räl­lä Ro­va­nie­mel­lä

Nuori kuljettaja lähti torstaina poliisia pakoon Rovaniemellä, kun viranomainen yritti pysäyttää hänet liikenteessä. 15-vuotias nuori oli liikkeellä mopoksi muutetulla polkupyörällä, kertoo poliisi tiedotteessaan.

Poliisi antoi kulkuneuvon kuljettajalle pysäytysmerkin, mutta kuljettaja ei totellut vaan lähti ajamaan karkuun. Kuljettaja ajoi kulkuneuvollaan poliisia karkuun päin punaisia ja pyöräteitä pitkin ja aiheutti vaaraa pyörätiellä oleville jalankulkijoille.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä