Kolumni
Tilaajille

Näkökulma: Tätä kysytään nyt tavan takaa: miten todennäköisesti suosittelet yritystämme ystävälle tai työtoverille? – Mitä yritys sillä tiedolla tekee?

Palveluyrityksille on nyt tärkeää tietää, miten ne onnistuivat. Miten todennäköisesti asiakas esimerkiksi suosittelee yritystä ystävälle tai työtoverille. Entä jos asiakas on yksinäinen ja työtön?

Vihdoin se löytyi! Koko lauantai-iltapäivän olen etsinyt sopivaa hotellia Pariisista, jonne on määrä matkustaa muutamaksi keväiseksi päiväksi, ja Maison Closessa (nimi muutettu) on kaikki kohdallaan: sopiva sijainti, kohtuullinen hinta ja tuhannen asiakaspalautteen keskiarvopisteet 9,3.

Ennen varausta vilkaisen vielä muutaman asiakaskommentin.