Moottorikelkkacrossin kilpailukausi pärähtää komeasti käyntiin viikonvaihteessa Rovaniemellä. Kausi aloitetaan heti SM-osakilpailulla, jonka lähdöt ovat sunnuntaina. Lauantaina ohjelmassa on kansallisia luokkia (juniorit, veteraanit, harraste ja sport).
Kilpailunjohtaja Tomi Ahmasalo ilahtui kilpailijamäärästä.
– 180 kuljettajaa on tosi hyvä määrä ja positiivinen yllätys, vaikka meillä on meneillään pieni sukupolvenvaihdos, hän sanoo.