Moot­to­ri­kelk­kai­lun SM-kau­si alkaa Ro­va­nie­mel­tä 180 osal­lis­tu­jan voimin – "Tosi hyvä määrä ja po­si­tii­vi­nen yl­lä­tys"

Moottorikelkkacrossin kilpailukausi pärähtää komeasti käyntiin viikonvaihteessa Rovaniemellä. Kausi aloitetaan heti SM-osakilpailulla, jonka lähdöt ovat sunnuntaina. Lauantaina ohjelmassa on kansallisia luokkia (juniorit, veteraanit, harraste ja sport).

Kilpailunjohtaja Tomi Ahmasalo ilahtui kilpailijamäärästä.

– 180 kuljettajaa on tosi hyvä määrä ja positiivinen yllätys, vaikka meillä on meneillään pieni sukupolvenvaihdos, hän sanoo.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä