Mitä vasemmistolaisuus, jota sdp edustaa, minulle merkitsee? Se tarkoittaa, että kaikilla suomalaisilla olisi hyvä elämä, eikä vain niillä, joiden taloudellinen asema on turvattu ja muita vahvempi.
Jokainen meistä tavoittelee taloudellista riippumattomuutta, joka on hyväksyttävää ja jopa suotavaa. Rikastua saa, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta Suomessa merkittävä osa väestöstä elää edelleen taloudellisesti ahtaalla itsestään riippumattomasta syystä.