Mies ja hänen puolisonsa kavalsivat miehen palvelukodissa asuvalta äidiltä useita kymmeniä tuhansia euroja niin, että naisen laskut päätyivät ulosottoon ja hänen kotitalostaan katkaistiin sähköt ja vedet.
Teot tapahtuivat Kemissä vuosien 2020 ja 2022 välisenä aikana. Miniä oli hoitanut anoppinsa taloudellisia asioita ja heillä oli käytössään naisen pankkitunnukset.
Pariskunta siirsi varoja uhrin tileiltä yhteensä noin 54 000 euroa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut