Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Mie­li­pi­de: Kun­ta­lais­ten par­haak­si Ke­min­maas­sa

Vaalit

Kuntalaisten asioita tulee hoitaa huolella ja taloudellisesti vastuullisesti. Heitä tulee kuunnella herkällä korvalla, koska valtuutetut edustavat kuntalaisia. Kuntalaisille tulee myös antaa oikeaa ja rehellistä tietoa eri asioiden kulusta.

Asioista saa ja tuleekin olla eri mieltä. Uskon vilpittömästi, että avoimien keskustelujen kautta asiat kehittyvät ja edistyvät sekä näin toimimalla saadaan yhteisymmärrys.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa