Me­ri-La­pis­sa Nuoret va­ras­ti­vat kaljaa, poliisi löysi kan­na­bis­vil­jel­män tyh­jäs­tä asun­nos­ta

14-vuotias poika ja tyttö näpistivät yhdessä  sixpackin alkoholia Kemin keskustassa sijaitsevasta kaupasta viikonloppuna

Poliisipartio löysi kaksikon juomassa anastamiaan juomia. Tekijät lähtivät juosten karkuun, mutta poliisi sai kummankin kiinni.

Molemmat tekijät tuotiin poliisilaitokselle, josta vanhemmat kävivät noutamassa heidät. Poikaa ja tyttöä epäillään näpistyksestä ja alkoholirikkomuksesta.

Kannabisviljelmä Kemissä

Poliisi sai ilmoituksen kannabiskasvattamosta tyhjässä asunnossa Kemin Hepolassa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä