Palloliiton pohjoisen alueen aluepäällikkö Janne Pieviläinen (vas.) ja Veikkausliigan puheenjohtaja Kaarlo Kankkunen kävivät katsomassa Kemin Sauvosaaren uutta tekonurmikenttää Meri-Lapin kierroksellaan.
Kuva: Jussi Saarela
Meri-Lapin jalkapalloilijoiden talviajan harjoittelumahdollisuudet ovat olleet jo pitkään todella huonot. Uudelle lämpimälle hallille olisi iso tilaus.
– Olosuhdemielessä Meri-Lappi on ihan kriisialue, Meri-Lapissa vieraillut Palloliiton pohjoisen alueen aluepäällikkö Janne Pieviläinen kertoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut