Me­ri-La­pin jal­ka­pal­loi­li­joi­den määrä voisi nousta sel­väs­ti läm­pi­män hallin an­sios­ta – "O­lo­suh­de­mie­les­sä ihan krii­sia­lue"

Alueelle on tulossa Keminmaahan monitoimihalli useiden lajien harrastajille.

Palloliiton pohjoisen alueen aluepäällikkö Janne Pieviläinen (vas.) ja Veikkausliigan puheenjohtaja Kaarlo Kankkunen kävivät katsomassa Kemin Sauvosaaren uutta tekonurmikenttää Meri-Lapin kierroksellaan.
Palloliiton pohjoisen alueen aluepäällikkö Janne Pieviläinen (vas.) ja Veikkausliigan puheenjohtaja Kaarlo Kankkunen kävivät katsomassa Kemin Sauvosaaren uutta tekonurmikenttää Meri-Lapin kierroksellaan.
Kuva: Jussi Saarela

Meri-Lapin jalkapalloilijoiden talviajan harjoittelumahdollisuudet ovat olleet jo pitkään todella huonot. Uudelle lämpimälle hallille olisi iso tilaus.

– Olosuhdemielessä Meri-Lappi on ihan kriisialue, Meri-Lapissa vieraillut Palloliiton pohjoisen alueen aluepäällikkö Janne Pieviläinen kertoo.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä