Kolumni

Maskin käyttö hä­vet­tää, mutta miksi?

Tunsin itseni tyhmäksi jo bussipysäkillä. Olin ainoa, jolla oli kasvomaski, koska vastikään uutisissa oli sanottu, että sellainen pitää joukkoliikenteessä olla.

Tunne vahvistui bussissa. Edes kuljettajalla ei ollut maskia, ei sinä päivänä eikä sen jälkeen, vaikka hän viettää autossa tuntikausia.

En laittanut maskia toista kertaa, vaikka tiedän, että suositukset ovat sittemmin vain voimistuneet.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa