Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Lu­ki­jal­ta: Saako hyvää asiaa puo­lus­taa lakia rik­ko­mal­la?

Olen aina luullut, että laki ja sen kunnioittaminen koskee kaikkia. Olen alkanut epäröidä onko näin.

Helsingin kadulla istuvat ilmaston puolustajat myönsivät, että toiminta on lakia rikkovaa, mutta se ei haittaa, kunhan asia on heidän mielestä tärkeä. Mitä teki oikeusministeri Ohisalo? Sen sijaan, että hän olisi tuominnut lain rikkojat, hän aloitti tutkinnan siitä, toimiko poliisi oikein häätäessään tiellä velttona makaavia lainrikkojia.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa