Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Lu­ki­jal­ta: Ko­ro­na­pa­niik­ki iski lap­pi­lai­siin

Sosiaalista mediaa ja lehtiä lukiessa saa kuvan, etteivät Lapin asukkaat matkusta asuinpaikkansa saati lääninsä ulkopuolelle lainkaan – mikä ei tietenkään ole totta.

Lapin Kansassa on oltu jännän äärellä jo pari viikkoa, kun on seurattu ja taivasteltu etelän lomakohteisiin jumiin jääneitä lappilaisia. Pääsevätkö je ja miten kotiinsa? Etelä- ja Keski-Euroopan lomakohteet ovat olleet jo pitkään pahimpia koronapesäkkeitä, mutta eihän tauti sieltä Lapin asukkaisiin tartu.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa