Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Lu­ki­jal­ta: En käy oi­keut­ta kuntaa vastaan

Toisin kuin Eero Jaako lukijan palstalla väittää (LK 29.2.), en ole käymässä oikeutta kuntaa vastaan.

Olen ollut ostamassa kunnalta tontteja niin viiden euron kuin 0,6 euron neliöhintaan. Kukapa muukaan täällä niitä hirveästi ostelee? Se on ollut kunnanhallituksen yhdenvertainen linja.

Katsotaan jonkun aikaan eteenpäin mitä nämä kaupat tuovat kuntaamme tullessaan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa