Toisin kuin Eero Jaako lukijan palstalla väittää (LK 29.2.), en ole käymässä oikeutta kuntaa vastaan.
Olen ollut ostamassa kunnalta tontteja niin viiden euron kuin 0,6 euron neliöhintaan. Kukapa muukaan täällä niitä hirveästi ostelee? Se on ollut kunnanhallituksen yhdenvertainen linja.
Katsotaan jonkun aikaan eteenpäin mitä nämä kaupat tuovat kuntaamme tullessaan.