Lil­le­ham­me­rin jou­lu­kuun alun maail­man­cu­pin kil­pai­lut siir­ty­vät

Lillehammer

Norjan Lillehammeriin 4.–6. joulukuuta kaavaillut pohjoismaisten hiihtolajien maailmancupin kilpailut on siirretty koronaviruspandemian takia.

Norjan hiihtoliitto pyysi, että Kansainvälinen hiihtoliitto FIS siirtää Lillehammerin kisat myöhempään ajankohtaan. Kattojärjestö suostui pyyntöön.

FIS kertoi torstaina tiedotteessaan ilmoittavansa Lillehammerin maailmancupin kisojen uusista päivistä mahdollisimman nopeasti.

Lillehammerissa oli määrä kilpailla joulukuun alussa miesten ja naisten maailmancupissa yhdistetyssä sekä maastohiihdossa ja naisten maailmancupissa mäkihypyssä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä