Lii­ga­jouk­kue Kärpät jär­jes­tää ul­koil­maot­te­lun Oulun Rak­si­las­sa – ­ta­voit­tee­na ainakin 10 000 kat­so­jaa

Kärppien toimitusjohtaja Tommi Virkkunen kuvattuna vuonna 2018, kun Kärpät oli suunnitellut ulkoilmaottelua Pakkalan tekojäälle.
Kärppien toimitusjohtaja Tommi Virkkunen kuvattuna vuonna 2018, kun Kärpät oli suunnitellut ulkoilmaottelua Pakkalan tekojäälle.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Oulun kulttuuripääkaupunkivuosi 2026 huipentuu massiiviseen urheilutapahtumaan, kun miesten liigajoukkue Kärpät järjestää joulukuussa ulkoilmaottelun Pakkalan tekojäällä Raksilassa.

Kärppien toimitusjohtaja Tommi Virkkunen kertoo, että alustavan suunnitelman mukaan ottelu pelattaisiin lauantaina 12. joulukuuta 2026, mutta kalenteriin on vielä jätetty liikkumavaraa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä