Lap­pi­lais­nai­nen kavalsi yli 45 000 euroa kios­ki­ket­jul­ta – tuo­mit­tiin eh­dol­li­seen van­keu­teen

Lappilainen entinen kioskiyrittäjä tuomittiin Lapin käräjäoikeudessa viiden kuukauden ehdolliseen vankeuteen törkeästä kavalluksesta.

Nainen toimi yrittäjänä kioskiketjussa vuosina 2015–2018. Hän jätti tilittämättä ketjulle veikkausostoista noin 45 275 euroa. Summa koostui osakkaiden saatavista, pelieroista ja puuttuvista kassatilityksistä.

Syyttäjä vaati yrittäjän määräämistä myös liiketoimintakieltoon.

Myönsi teon oikeudessa

Oikeudessa nainen myönsi teon.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä