Lapin Lukon Aaro Da­vi­di­la loikki SM-prons­sil­le vai­suil­la suo­ri­tuk­sil­la: ”Ei voi olla tyy­ty­väi­nen”

Lapin Lukon kolmiloikkaaja Aaro Davidila päätti hallikautensa SM-pronssiin Helsingissä, mutta mitali ei saanut häntä hihkumaan tyytyväisyydestä. Tulokseksi jäi tällä kertaa 15,63.

– Ei voi olla tyytyväinen. Kantapää on suomeksi sanottuna aivan törkeän kipeä, Davidila sanoi.

Mestaruus jäi 25 sentin päähän, hopea kuuden sentin päähän. Kipeä kantapää sotki suorittamista monella tapaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä