Rovaniemeläiset Mirkku Kuivila ja Mikko Jänkälä iloitsevat Rovaniemen lämmöstä. Rovaniemen torilla he ovat paistattelemassa päivää.
Kuva: Pekka Aho
Helteet ovat saapuneet vihdoin myös Rovaniemelle.
Aurinkoinen ilma houkutteli lauantai-iltapäivällä ihmisiä Rovaniemen torille nauttimaan auringosta, jäätelöstä ja myyntikojujen antimista.
Rovaniemeläiset Mikko Jänkälä ja Mirkku Kuivila ovat omien sanojensa tulleet "pällistelemään" torimeininkiä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut