Lämärit ja KiPS tois­ta­mi­seen voi­ton­ma­kuun - KeKi löi YKI:n

SoPa-Lämärit 6-7 (1-1, 2-3, 3-3): Kemin Lämärit kaatoi jääkiekon Lappiliigan lauantaikierroksen trillerissä Sodankylän Pallon vieraissa. Voitto oli kemiläisille kauden toinen. Myös SoPa:lla on kaksi voittoa.

Sodankylän 200-päinen yleisö ei pystynyt siivittämään kotijoukkuetta nyt voittoon. Lämäreiden latvialainen kapteeni Aleksandrs Dobrovolskis (2+1) teki voittomaalin ylivoimalla nelisen minuuttia ennen loppua.

Lämärit oli muutenkin tehokas ylivoimapelissään osuttuaan neljästi.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä