Leipomo Kursulaisen tilaa remontoidaan, sillä yrittäjä Hanna Niemi on ostanut kiinteistön puolisonsa Pasi Selkälän kanssa ja suunnittelee kahvila-myymälän avaamista. Tarkkaa aikataulua ei vielä ole, sillä Vilho-poika pitää vanhemmat kiireisenä.
Kuva: Katja Palmqvist
Kursulaisen leipomossa Sallassa on tilaa yksivuotiaan Vilho-pojan kävelyharjoituksille. Leipomon toiminnan päätyttyä noin vuosi sitten koneita myytiin ja romutettiin, kertoo Vilhon äiti Hanna Niemi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut