Kur­su­lai­sen uunit läm­piä­vät jälleen Sal­las­sa – Hanna Niemi opet­te­li lei­po­maan kam­pa­ni­su­ja ja aikoo jatkaa lei­po­mon toi­min­taa

Leipomo Kursulaisen tilaa remontoidaan, sillä yrittäjä Hanna Niemi on ostanut kiinteistön puolisonsa Pasi Selkälän kanssa ja suunnittelee kahvila-myymälän avaamista. Tarkkaa aikataulua ei vielä ole, sillä Vilho-poika pitää vanhemmat kiireisenä.
Leipomo Kursulaisen tilaa remontoidaan, sillä yrittäjä Hanna Niemi on ostanut kiinteistön puolisonsa Pasi Selkälän kanssa ja suunnittelee kahvila-myymälän avaamista. Tarkkaa aikataulua ei vielä ole, sillä Vilho-poika pitää vanhemmat kiireisenä.
Kuva: Katja Palmqvist

Kursulaisen leipomossa Sallassa on tilaa yksivuotiaan Vilho-pojan kävelyharjoituksille. Leipomon toiminnan päätyttyä noin vuosi sitten koneita myytiin ja romutettiin, kertoo Vilhon äiti Hanna Niemi.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä