Keminmaalainen Anne Kreivi palasi Etelä-Koreasta, kävi muutaman päivän töissä ja tuli Rovaniemelle seuraaviin kisoihin.
Kuva: Pekka Aho
Tiistaina kotiin, keskiviikkona iltavuoro ja torstaina aamuvuoro Tornion Prismassa. Keminmaalaisen Anne Kreivin paluu arkeen oli nopea kymmenen vuorokauden Etelä-Korean turnausreissun jälkeen.
Kreivi osallistui syyskuun lopussa Soulissa järjestettyihin dartsin World Cupiin sekä Korea Cupiin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut