Vastuullisuus, viestintä, HR, työhyvinvointi. Näitä aloja kutsutaan usein pehmeiksi. Termi esiintyy työelämäkeskusteluissa lähes huomaamatta, mutta mitä pehmeää näissä aloissa oikeastaan on?
Onko kriisiviestintä pehmeää, kun yrityksen maine on uhattuna ja yksittäinen virhe voi romahduttaa luottamuksen? Onko HR pehmeää, kun ratkaistaan työuupumusta, häirintätapauksia tai irtisanomisia? Onko vastuullisuus pehmeää, kun tulkitaan EU-sääntelyä, kartoitetaan ihmisoikeusriskejä ja rakennetaan raportointia tilintarkastajien varmennettavaksi?
Työelämäkeskustelussa puhutaan kovista ja pehmeistä aloista.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut