Eduskunta jälleen näytti taitonsa ongelmien ratkaisussa. Siellä ajatellaan kaiken ratkeavan lisäämällä byrokratiaa.
Me kaikki tiedämme ongelmista terveyden- ja sosiaalityön puolella. Byrokratian vähyys ei ole ollut ongelma, vaan sen kulut on yksi ongelmista. Tiedossa on jälleen uusia miljoonakuluja ja veronkorotuksia, eivätkä ne lisää hoitajien, lääkäreiden tai muiden tärkeiden työntekijöiden määrää.
Päättäjät ovat huutaneet kilpaa, ettei rahaa ole palveluiden parantamiseen, mutta taas löytyi rahaa, että saatiin uusi turha byrokratian taso.