Kit­ti­läs­sä jo 11 ko­ro­na­tar­tun­taa – kun­nan­joh­ta­ja vetoaa kun­ta­lai­siin epi­de­mian hi­das­ta­mi­sek­si

Kittilässä on todettu jo 11 korontartuntaa. Altistuneita on useita kymmeniä.

Kittilän kunnanjohtaja Antti Jämsén vetoaa nyt kuntalaisiin kunnan facebook-sivuilla.

– Tauti leviää nopeasti, joten nyt on tärkeää noudattaa valtakunnallisia ohjeita. Meistä jokainen voi omalla toiminnallaan hidastaa koronavirusepidemian etenemistä.

Jämsén korostaa, että kontaktien vähentäminen on nyt tärkeää myös terveille ihmisille.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä