Jääkiekon Lappiliigan viime kauden pronssimitalisti Kittilän Palloseura yllätti hallitsevan mestarin Kuru Hockeyn tämän kauden avausottelussa yli 200 katsojan edessä 11-10 (3-1, 5-6, 3-3).
Joukkueet olivat niin innoissaan päästessään jäälle tositoimiin, että puolustaminen unohtui. Toisessa erässä taottiin peräti 11 maalia.
Kuru Hockeyllä oli kuitenkin vaikeuksia päästä peliin mukaan, sillä se oli 3-0 tappiolla jo reilun kymmenen minuutin jälkeen.