Kes­kus­tan Jorma Tör­mä­nen johtaa Yli­tor­nion kun­nan­val­tuus­toa

Ylitornion kunnanvaltuustoa johtaa alkaneen vaalikauden keskustan Jorma Törmänen. Valtuuston 1. varapuheenjohtajaksi valittiin Ylitornion parhaaksi ryhmän Tommi Knuuti ja 2. varapuheenjohtajaksi valittiin keskustan Reeta Laitinen.

Kunnanhallituksen puheenjohtajuus jaettiin kahden vuoden kausiksi. Keskustan Tuomas Sandqvist (varajäsen Ville Impiö) on puheenjohtaja 31.5.2027 saakka ja hänen jälkeen puheenjohtajuuden ottaa vaalien äänikuningatar keskustan Sirpa Uusimaa (Juha Joona).

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä