Yritykset
Kemin Energian ja Veden kaukolämpölaitos.
Kuva: Henripekka Kallio
Osakekauppa Kemin Energia ja Vedestä Oulun Energia Oy:lle viimeisteltiin elokuun lopussa.
Oulun Energia ja Kemin kaupunki allekirjoittivat Kenven 60 prosentin osuutta koskevat palvelu- ja osakassopimukset. Kemin Energia ja Vesi oy:stä tuli Oulun Energian tytäryhtiö. Kemin kaupungille jäi yhä 40 prosenttia yhtiön osakkeista.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut