Kemin uusi kau­pun­gin­la­ki­mies on ke­mi­läis­läh­töi­nen Eerika Pekkala

Kemin uudeksi kaupunginlakimieheksi on valittu kemiläislähtöinen oikeustieteen maisteri Eerika Pekkala. Hän on työskennellyt aikaisemmin pitkään Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin palveluksessa Oulussa muun muassa lakimiehenä, hallintolakimiehenä ja hankinta-asiantuntijana.

– Hain kaupunginlakimieheksi mielenkiintoisen ja vakituisen työpaikan vuoksi, Pekkala kertoo.

Kaupunginhallitus päätti Pekkalan valinnasta maanantaina.

Ennen Pekkalaa kaupunginlakimiehenä toiminut oikeustieteen maisteri Santeri Lindholm siirtyy Oulun kaupungille lakimieheksi ensi elokuun alussa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä