Kemin toi­mi­ala­joh­ta­jien paikat si­säi­seen hakuun – kau­pun­ki haluaa vielä var­mis­taa mui­den­kin työn­te­ki­jöi­den mah­dol­li­sen ha­luk­kuu­den teh­tä­viin

Kemin kaupunginhallitukselle esitettiin maanantaina neljää henkilöä toimialajohtajiksi. Elinkeinojohtaja Mervi Nikanderia esitettiin elinvoimajohtajan virkaan.
Kemin kaupunginhallitukselle esitettiin maanantaina neljää henkilöä toimialajohtajiksi. Elinkeinojohtaja Mervi Nikanderia esitettiin elinvoimajohtajan virkaan.
Kuva: Anssi Jokiranta

Kemin uuden organisaation toimialajohtajien paikat menevät yllättäen kaupungin sisäiseen hakuun.

Kaupunginhallitus päätti alkuviikosta laittaa haun päälle, jotta kaupungin työntekijöillä olisi mahdollista hakea paikkoja. Hakuaika on lyhyt, sillä se loppuu heti pääsiäisen jälkeen tiistaina 6.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä