Keltapaitainen Kemin Lämärit tekee paluun virallisiin miesten sarjapeleihin. Joukkue piti Lappi-liigasta kahden vuoden tauon.
Kuva: Nina Susi / Arkisto
Kemin Lämärit palaa takaisin miesten virallisiin sarjapeleihin, kun joukkue liittyi mukaan Lappi-liigaan.
Jääkiekon pohjoisen alueen 3-divisioona eli Lappi-liiga on pelattu edelliset kolme kautta kuuden joukkueen kesken. Lämärit jäi sarjasta pois kevään 2022 jälkeen ja samana vuonna Kemijärven Kiekko nousi 2-divisioonaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut