KeKin maalivahti Aleksi Karppinen oli paljon vartijana joukkueensa voitossa Kuhmossa. Kuva välieräottelusta Ahmoja vastaan.
Kuva: Jussi Leinonen / Arkisto
Kemijärven Kiekko voitti perjantai-iltana Kuhmossa Kuki HT:n 4–2 ja pääsee tavoittelemaan jääkiekon 2-divisioonan pohjoislohkon mestaruutta lauantaina kotikentällään.
KeKillä on nyt yksi kiinnitys pokaaliin. Finaalisarja pelataan paras kolmesta -pelimallilla, joten mikäli Kuki voittaa lauantaina, siirtyvät joukkueet vielä sunnuntaiksi Kuhmoon ratkaisemaan 2-divarin mestaruuden.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut