Santeri Lindholm
Kuva: Janica Karasti
Kemin kaupunginlakimies vaihtuu. Nykyisin virkaa hoitava Santeri Lindholm siirtyy Oulun kaupungille lakimieheksi ensi elokuun alussa. Hakuaika Kemin kaupunginlakimiehen virkaan päättyy ensi viikon tiistaina.
Kemin kansliajohtaja Jukka Vilén myöntää, että julkishallintoon hyvin perehtynyttä ja siitä kokemusta omaava alan osaajaa ei ole helppo löytää ainakaan pohjoisesta.