Kemi etsii uutta kau­pun­gin­la­ki­mies­tä – ny­kyi­nen vi­ran­hal­ti­ja Santeri Lind­holm siirtyy elo­kuus­sa Oulun kau­pun­gin pal­ve­luk­seen

Santeri Lindholm
Santeri Lindholm
Kuva: Janica Karasti

Kemin kaupunginlakimies vaihtuu. Nykyisin virkaa hoitava Santeri Lindholm siirtyy Oulun kaupungille lakimieheksi ensi elokuun alussa. Hakuaika Kemin kaupunginlakimiehen virkaan päättyy ensi viikon tiistaina.

Kemin kansliajohtaja Jukka Vilén myöntää, että julkishallintoon hyvin perehtynyttä ja siitä kokemusta omaava alan osaajaa ei ole helppo löytää ainakaan pohjoisesta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä