Kemi aikoo valita uuden kau­pun­gin­joh­ta­jan jo mar­ras­kuus­sa – päät­tä­jät edel­lyt­tä­vät uudelta pomolta ta­lous­osaa­mis­ta

Kemin kaupunginhallitus käsittelee näillä näkymin uuden kaupunginjohtajan hakuprosessin käynnistämistä jo ensi viikon maanantain kokouksessaan. Nykyinen kaupunginjohtaja Tero Nissinen valittiin Salon uudeksi kaupunginjohtajaksi tämän viikon alussa.

Kemin johtavien päättäjien keskuudessa yleinen mielipide on, että Nissinen on johtanut Kemiä hyvin reilut kahdeksan vuotta kestäneen pestinsä aikana. He uskovat myös, että hänelle löytyy hyvä jatkaja.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä