Poliisi epäilee Oulun kaupungin hallintojohtaja Ari Heikkistä virka-aseman väärinkäyttämisestä. Heikkinen on itse kiistänyt syyllistyneensä asiassa rikokseen. Asia on parhaillaan syyttäjällä syyteharkinnassa. Ennen sen valmistumista Heikkinen voi jatkaa kaupunginhallituksen mukaan tehtävässään. Arkistokuva.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Oulun kaupunginhallitus katsoi kokouksessaan maanantaina, että kaupungin hallintojohtaja Ari Heikkinen voi jatkaa tehtävässään.
Hallintosäännön mukaan hallintojohtajan virkaan liittyvät asiat kuuluvat kaupunginhallituksen päätäntävaltaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut