Politiikka: "Työe­lä­mäs­sä voidaan tehdä paljon mie­len­ter­vey­den tu­ke­mi­sek­si"- mi­nis­te­ri vie­rai­li Me­ri-La­pis­sa

Jääkiekko: Ruotsin mestari Luulaja piti RoKille op­pi­tun­nin: maalit 11–0, tor­jun­nat 13–71

Kolumni: Onko Lapilla edes­sään ener­giae­vak­kou­den aika?

Tilaajille

Kah­vi­lois­sa viih­ty­vä Kiinan kes­ki­luok­ka vetää Valiota puo­leen­sa – kas­vi­poh­jais­ten juomien suosio kasvaa vauh­dil­la

Oddlygood-tuotteensa yhtiöittänyt Valio haluaa nopeuttaa tuoteperheensä kansainvälistymistä. Kasvipohjaisten tuotteiden maailmanlaajuista tuotteiden kysyntää lisää kuluttajien ilmastohuoli.

Kasvipohjaisten tuotteiden kansainvälinen kysyntä kasvaa ja tästä kasvusta suomalainen Valio haluaa saada siivunsa.

Yhtiö kertoi kuluneella viikolla yhtiöittävänsä kasvipohjaisten tuotteidensa liiketoiminnan. Jatkossa kasvipohjaisia tuotteita viedään kansainvälisille markkinoille Oddlygood Global oy -nimisen yhtiön kautta.