Johanna Pei­po­nen jälleen Lapin Yleis­ur­hei­lun ykkönen – ro­va­nie­me­läi­nen tähtää reilun kahden viikon ku­lut­tua juos­ta­viin EM-maas­toi­hin

Rovaniemen Lapin kestävyysjuoksija Johanna Peiponen oli torstaina Lapin urheiluopistolla, Rovaniemellä varsin tutussa huomiointitilaisuudessa. Hänet palkittiin jälleen kerran Vuoden urheilijana Lapin Yleisurheilun syyskokouksen yhteydessä.

31-vuotias rovaniemeläinen juoksi ulkokaudella kaksi SM-hopeaa, Kalevan kisojen 10 000 metrillä sekä maastojuoksun 10 kilometrillä. Lisäksi palkintokaappiin lohkesi PM-hopeaa maastojuoksun joukkuekilpailusta. PM-maastot olivat tämän kuun alussa Norjan Kristiansandissa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä