Joel Tapio voitti kortteliajon Suomen mestaruuden Oulussa.
Kuva: Kalle Tapio
Ounaksen Pyörä-Poikien Joel Tapion palkintokokoelma komistui jälleen yhdellä SM-mitalilla. Rovaniemeläinen voitti alle 19-vuotiaiden kultamitalin Oulussa käydyissä kortteliajon SM-kilpailuissa.
Tapion ikäluokan pyöräilijät polkivat yhdessä elite-sarjan kanssa, ja Tapio kiri pääjoukon mukana maaliin oman ikäluokkansa mestariksi ennen tuttua kilpakumppania TWD-Länkenin Veli Lampilaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut