In­ten­dent­ti Kai­sa-Reet­ta Karhu jättää Lapin ka­ma­ri­or­kes­te­rin

Intendentin paikka on pantu jo hakuun, ja haku jatkuu 28.4. saakka.

Lapin kamariorkesterin intendentti Kaisa-Reetta Karhu on irtisanoutunut tehtävästään henkilökohtaisista syistä, mutta hän aikoo jatkaa musiikin parissa. Intendentin paikka on parhaillaan haussa.

Karhu ei ole itse katsellut uutta tehtävää, sillä hänellä on mielessään musiikkialan opintoja.

– Olen tutkaillut tarjolla olevaa opetusta mm. avoimen yliopiston puolelta. Myös erilaiset musiikkimaailman ilmiöt kiinnostavat.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä