Monessa kunnassa liputetaan sateenkaarilipulla Priden kunniaksi. Kuituskuva.
Kuva: Mari Molkoselka
Inarissa aletaan liputtaa kansainvälisenä LGBTQIA+ -päivänä 28. kesäkuuta sekä mahdollisen Inarissa vuosittain järjestettävän Pride-tapahtuman aikana. Liputus tapahtuu kunnantalolla ja kouluilla.
Inarissa on järjestetty viime vuosina Inari Pride -tapahtuma.
Kunnanhallitus käsitteli maanantaina asiasta tehtyä kuntalaisaloitetta, jonka on allekirjoittanut 189 inarilaista.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut