Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Hoi­ta­ja­pu­la ei häviä vä­ri­va­loil­la

Tänä kesänä hoitajapula on näkynyt erityisesti sairaaloiden päivystyksissä. Sinne on ohjautunut paljon vanhuksia vain siksi, että he eivät ole selvinneet enää kotonaan, eikä päivystyksillä ole ollut osoittaa iäkkäille avuntarvitsijoille turvallista hoitopaikkaa.

Vanhusta ei voi lähettää päivystyksestä pois, jos ei olla varmoja, että vastassa on ammatti-ihmisiä ja apua saatavissa. Ratkaisuksi jää usein sairaalan vuodeosasto tai päivystykseen jääminen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa