Hil­jai­suu­den yti­mes­sä pysyy Kau­ko­nen: Fes­ti­vaa­li on vain yksi osa yh­dis­tyk­sen toi­min­taa Kit­ti­läs­sä

Festivaali pysyy Kaukosessa, vaikka kiinnostusta on maailmallakin. Hiljaisuus-yhdistys sai ensimmäisten joukossa toimintansa kehittämiseen Taikelta 5-vuotisen apurahan. Sillä rahalla ei tehdä ensi kesän festivaalia, vaan vahvistetaan organisaatiota.

No, tuleeko se Hiljaisuus-festivaali kuitenkin ensi kesänä?

– Siitä ei ole varmuutta, sanoo toiminnanjohtaja Joonas Martikainen.

– Varmaa on, että festivaaleja järjestetään ja että Kaukonen ja kaukoslaiset ovat niiden ydin.

Toistaiseksi tulevan kesän festivaali ei ole saanut yhtään apurahaa, mutta hakemuksia on yhä sisällä.

Martikainen on tästä huolimatta iloinen ja huojentunut mies.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä