Alpo Isomäki kirjoitti (LK 7.11.) Rovaniemen kaupunginhallituksen saattamisesta yhteisvastuullisesti korvaamaan kuntalaisille aiheuttamansa tappiot pikavippisijoituksissaan. Juuri noin täytyy tapahtua!
Itseään jonkinlaisina kaikentietävinä "bisnesenkeleinä" pitävät ovat ottaneet jokaiselta kuntalaiselta yli kymmenen euron panoksen peliaddiktioihinsa. Kun ammattimaisuus on tätä tasoa, on tulos tämä! Kaikilta kaupunginhallituksen jäseniltä on ulosmitattava 35 000 euron korvaus.
Kaupungin päättäjät ovat olleet luovuttamassa kaupungin kulttuurihistoriaa rahan ja ahneuden alttarille.